Subject: FW: Saare mk Saaremaa vald Läätsa Mõntu ja Sõrve fiidri rek 2. etapp nõuded
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 11:39:09 +0300

Tere

Edastan regimiseks, KIIRE!

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Andres Koppel <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 8, 2024 12:34 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: Läätsa Mõntu ja Sõrve f rek 2. etapp

Tere.

Saadan Teile ülevaatamiske Elektrilevi OÜ poolt tellitud projekti IP7327
“Läätsa Mõntu ja Sõrve f rek 2. Etapp”

Ootan Teie poolt tagasisidet trassi asukoha suhtes.  Oleme võimalikult
palju üritanud jälgida transpordiameti nõudeid.

Kuna tegemist on keerukama projektiga, kus on palju puid mõlemal pool
teed, siis  Teie poolne eelnev ülevaatamine lihtustab nii Teie kui meie
tööd.

Lugupidamisega

Andres Koppel

56890611

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.